úterý 3. prosince 2013

Vysněná kniha 2 |Zmizelá|

Dnes jsem hned ráno dostala recenzní výtist od Knihcentra, tak brzo na blogu uvidím recenzi. Do projektu Knižní přání se zapojím, ale ne na tomto blogu. Zapojím se na blogu společný s Emmou, který najdete zde. Dnes mám pro Vás další vysněnou knihu a tou je - Zmizelá.

Anotace : Zdálo se to jako ideální manželství. Zdání ale může vražedně klamat…
Amy Dunnová zmizela v den pátého výročí svatby. Nick, její muž, byl po sérii nalezených důkazů obviněn z vraždy své ženy. Nick prohlašuje, že nic nespáchal, Amyini přátelé a zápisky v jejím deníku tvrdí opak. Kdo má pravdu? Jak ji poznat? A pokud je Nick nevinný, kam se poděla Amy?
Psychothriller, který se stal kultem i fenoménem…

Obálka. Na tomhle záleží obálka. Knihu jsem prolistovala plno recenzí, no prostě bomba, jinak to vysvětlit nejde. Kniha je prý skvěle, nejlépe, bombově napsaná a já tomu věřím. Od autorky jsem ještě nic nečetla, alespoň okusím něco nového.

Žádné komentáře:

Okomentovat