neděle 8. prosince 2013

Advent podle Ephew

Advent. Co si představí pod tímto slůvkem Ephew ze Sněhové vločky? Tak se podívejme. Toto je takový projekt, který se nazývá Život podle postav, ale já bych to spíš nazvala Kecání s postavami a to je fakticky doslova. Takže Život podle postav Kecání s postavami - Advent podle Ephew. Doufám, že se Vám bude projekt líbit.

 
Ach jo. Už zase. Zase je tu ten otravný advent. Něco podobného jako Vánoce. Proč lidi slaví Vánoce už tak brzy, to je nepochopitelné. Aspoň pro mě.
Why? Why did you do it. Why so soon. I do not understand you, you have to understand. Why? Why too early? Why must I be among you? Christmas snowflake falls on me and I was unable to. Why? Why do I have so many questions? Why, why am I asked further, for what it's worth. In the distance I can see what will happen, but you do not understand. Why, why me?!* 
Na adventa každou neděli si musíme sednout do kruhu a vyprávět, co by jsme chtěli vrátit, nebo co by jsme chtěli zažít a tak. Ale já ne. Já vždy stojím v rohu a přemýšlím. Přemýšlím, co bych dělala, kdybych zemřela. Why ? Další otázka. Proč o tom přemýšlím ? V tuhle dobu bych chtěla zemřít. Nechci žít, nemá to cenu. Od té doby, co na mě spadla vločka, se to ale změnilo. Změnilo se vše. Úplně vše.

* I tenhle krátký rozhovor odhalil pár tajemství. Jaká vločka? Co se změnilo? 

Žádné komentáře:

Okomentovat