sobota 7. prosince 2013

Knihy za týden v Listopadu

Muaha. Jelikož jsem včera napsala ukázku Sněhové vločky, dnes se mi nezobrazuje a jsem líná ji napsat znovu. První kapitola bude na Vánoce 24. prosince nebo ještě při Vánočních svátcích. Co je nového ? U nás už napadl sníh, takže plná Vánoční atmosféra. V neděli bude druhý advent, to rychle utíká a musím říct, že jsem ráda. Mám tu pár knih, které jsem koupila v jeden týden v Listopadu.

1. Jméno hvězdy
Anotace : Nad Londýnem se stahují mračna strachu a Rory je jediným klíčem k vrahově identitě...
Roryini rodiče se rozhodnou pracovat v Anglii a své milované dceři nabídnou jedinečnou příležitost: rok studia na prestižní střední škole v centru Londýna. Rory se příliš dlouho nerozhoduje a za pár týdnů už směřuje z ospalého louisianského městečka do evropské metropole, kde se v té chvíli začíná opakovat nepříjemná historie. Kdosi vraždí po vzoru nikdy nedopadeného Jacka Rozparovače. Všechna těla jsou nacházena tam, kde je původní vrah znetvořil v roce 1888 - ve východní části Londýna, v jejímž srdci stojí i Roryina nová internátní škola.

Kniha se mi samozřejmě líbí anotací. Obálka nic moc, to musím uznat. Doufám, že se do ní pustím co nejdřív.

2. Modrá krev
Anotace : Schuyler Van Alenové je patnáct. Přestože pochází ze slavné a kdysi bohaté rodiny, většina jejích vrstevníků jí opovrhuje a doma s ní žije jen přísná babička; otce Schuyler nikdy neviděla a matka leží už dlouhá léta v kómatu. Ke všemu se teď u ní a několika dalších spolužáků z prestižní newyorské střední školy začínají objevovat podivné příznaky – modrající žíly na rukou, náhlé vize z minulosti a chuť na syrové maso. Když je za záhadných okolností zavražděna šestnáctiletá Aggie, Schuyler a ostatní se dozvídají děsivou pravdu – nejsou tak úplně lidé…


Na téhle se mi nejvíc líbí obálka, no comento. Prostě úžas. I když nevím, zda kniha mě bude bavit.


3. Krvavý karneval
Anotace : Pátrání po pachatelích tajemných vražd mladých upírů zavede Schuyler a jejího nejlepšího kamaráda Olivera až do Itálie, kde by měl žít Schuyleřin dědeček. V New Yorku mezitím vrcholí přípravy na Čtyřstovkový ples, velkou událost, kterou pořádá elita modrokrevných. Rozmazlená a prohnaná Mimi Forceová u toho nemůže chybět – a právě na maškarním bále, který uspořádá jako zakončovací večírek po hlavním plese, číhá za maskami skutečné nebezpečí, kruté odhalení, jež má moc měnit osudy.
Po druhé knize ze světa modrokrevných, plné intrik, tajemství a nebezpečí, budete mít ještě větší chuť na další!

Tato kniha je pokračování Modré krve. Musím říct, že tahle bude rozhodně lepší !

Přeji krásný advent plný knih a radosti. Co si přejete jinak k Vánocům ?

1 komentář:

  1. Jéj, tie názvy sú také priťahujúce, takže možno sa na niektoré pozriem :')

    OdpovědětVymazat